Звіт

про навчально-виховну роботу

в групі старшого дошкільного  віку

за 2015-2016 н.р.



Зростаємо дужими

  • В дітей 5--6го року життя добре сформовані культурно-гігієнічні навички.

  • сі діти в групі вміють правильно сидіти за столом, самостійно вмиваються, стежать за чистотою своїх рук. Під час кашлю відвертаються , прикриваючи рот носовою хустинкою. Діти активно виконують різні види ходьби, бігу, стрибків і вправ для рук, ніг тулуба. Діти 6-го р.ж. під час рухливих ігор на прогулянці дотримуються правил гри. Діти 5-го р.ж. не завжди звертають увагу на правила гри. Проводиться щоденна ранкова зарядка та гімнастика пробудження, заняття з фізичної культури, рухливі ігри, фізкультурні вправи. На літній період заплановані фізкультурні розваги, ігри.

У дітей сформовано інтерес до занять фізичними вправами.

Мова рідна, слово рідне

Діти 6-го року життя.

Працювали над розвитком фонематичного слуху: вправляли у розрізненні на слух свистячих та шиплячих.

Більша частина дітей виконує звуковий аналіз слова. Знають, називають голосні, приголосні звуки. Виокремлюють перший та останнього звуку в слові. Музальова Ю., Беглиця П. визначають місце запропонованого звуку у слові, називають слова із заданим звуком на початку, всередині, кінці слова.

Діти розуміють де слово, склад, звук. Відрізняють мовні та не мовні звуки. Розуміють що люди спілкуються словами. Більшість дітей відповідає повним реченням. Музальова Ю. дає повні відповіді на запитання, пояснює свою думку. Заболотня П. чітко та виразно розмовляє, відповідає повним реченням. Левита А. пояснює свою думку.

Працювали над збагаченням словникового запасу дітей: словами-назвами предметів та явищ навколишнього світу, дій ознак.

Діти називають слова-назви предметів, назви тварин жіночого роду, дитинчат тварин, назви предметів із пестливими суфіксами. Називають назвами людей за фахом, дією, антонімами, синонімами, узагальнювальними словами. Ознайомленні з різними значеннями багатозначних слів. Вживають іменники в різних граматичних формах. Вміють утворювати іменники чоловічого роду в родовому відмінку. Музальова Ю. , Беглиця П., Чуднова С. читають по складах.

Правильність вимови деяких звуків так і залишилося проблемним питанням: Кліпчар Р. замінює звук А на звук О. Левита А., та Довгаль К., Лукашевич В. мають проблеми у вимові та замінюють деякі звуки. Савенко В. дуже погано розмовляє. Вихователем були проведені консультації з батьками, з цих питань, рекомендовані вправи на вимову деяких звуків під час літнього періоду та звернутися до логопеда.

Працювали над діалогічною компетентністю дітей: ставити запитання і відповідати згідно із запитанням. Діти вміють слухати, вести діалог, дотримуватися теми розмови. Зверталася увага на культурі спілкування (дивитись у вічі співрозмовнику, коли запитуєш, розмовляєш, відповідаєш). Дітьми засвоєно слова ввічливості, з дорослими використовують ввічливу форму звернення «Ви», своєчасно відповідають на запитання дорослого).

Слухати зосереджено зміст тексту вдається не всім дітям. Музальова Ю., Беглиця П., Стародуб Д. Левита А. легко переказують знайомі художні твори. А Кліпчар Р., Лукашевич В. Савенко в. не завжди можуть відповісти на такі запитання.

5-го року життя виконують частковий звуковий аналіз слова (виокремлення першого та останнього звуку в слові; визначення запропонованого звуку у слові Ткач О., Дударенко М).

Створені умови для повноцінного спілкування дітей з однолітками та дорослими шляхом організації ігрової, трудової та інших видів діяльності в дитячому садку. Виконана робота на вимову усіх засвоєних звуків ( Чоботарський О. вимовляє правильно майже всі звуки. Гарбар Д. майже не розмовляє, Литвинчук А. погано розмовляє, не вимовляє частину звуків. Лісовська С. замінює Л на В. В цьому питанні я рекомендувала звернутися до фахівця, логопеда. Порекомендувала вправи які полегшують вимову певних звуків.

Художня література

Діти ознайомлені з найпоширенішими жанрами літератури для дітей (казками оповіданнями, віршами); творами українських та зарубіжних авторів.

Діти слухають та розуміють зміст прочитаного , аналізують поведінку героїв художнього твору ( Стародуб Д. Музальова Ю. Чуднова С., Левита А., Беглиця П.). Діти вміють відтворювати та розігрувати зміст знайомих художніх творів ( «Коза-дереза», «Ріпка», «Котик та півник»).

Заболотня П. дуже гарно та виразно читає вірші, Беглиця П. емоційно переказує почутий твір, передає настрій, характерні риси персонажів. Довгаль К. швидко та змістовно складає власну казку. Ткач О. (5-й р. життя добре переказує почутий твір, звертаючи увагу на деталі, дає характеристику персонажам твору, розуміє та розповідає про вчинки героїв ( погані, хороші вчинки).

Діти ознайомлені з «Куточком книги», протягом року вчилися шанувати, цінувати книги, обережно користуватися літературою.

Дитина у довкіллі

Діти ознайомленні з інформацією про дошкільний навчальний заклад, з посадами працівників дошкільного навчального закладу. Називають всіх членів родини. Діти ознайомленні з поняттям «родина» ,«рідня». Професіями дорослих, назвами та призначенням предметів побуту. Проведена робота (Д/ігри, читання художніх творів та ігри інсценування, бесіди), для формування обережного ставлення з предметами побуту. Діти знайомі з звичаями українського народу, святами.

Всі діти в групі знають свою статеву належність , ототожнюють себе з власною фізичною статтю (хлопчик чи дівчинка); відповідають нормам статевої поведінки.

Віконечко у природу

Діти знають та називають пори року, погоду та явища природи характерні тій чи іншій порі року. Описують стан неба, знають кругообіг води. Називають живу та не живу природу, диких та свійських тварин. Музальова Ю. знає багато назв квітів (весняних, літніх та осінніх). Левита А. з легкістю називає живу та не живу природу, Стародуб Д. може з легкістю назвати стан погоди, (Ткач о. з легкістю визначає напрям вітру). Діти знають назви птахів які проживають в нашій місцевості, ознайомлені з життям та розмноженням птахів. Про зміни в житті тварин, птахів, комах навесні, взимку, восени та літом.

Математична скарбничка

  • іти мають уявлення про числа та цифри, множину, геометричні фігури. Розрізняють предмети за розмірами, орієнтуються в просторі. Лічать предмети в межах п'яти ( діти 5-го року життя), та в межах 10 (6-го року життя. Музальова Ю. Беглиця П. лічать до двадцяти, виконують задачі на додавання та віднімання в межах десяти. Левита А. та Стародуб Д., рахують в прямому та зворотньому порядну , виконують логічні вправи. Більша частина дітей 6-го р.ж. розуміє склад числа в межах десяти та в межах п'яти діти 5-го р.ж.

Діти ознайомлені з геометричними фігурами : площинними та об'ємними, більша частина групи з легкістю описує задану фігуру, та пояснює свою відповідь. Діти порівнюють предмети за кількістю ( більше, менше, стільки ж). Познайомлені з поняттями: між, посередні, усередині, поза; напрямів руху : зліва на право, справа на ліво. Діти розрізняють предмети за товщиною, шириною. Діти 6-го р.ж. виконують легкі задачі на віднімання та додавання. Музальова Ю. з легкістю розв'язує приклади та логічні завдання. Діти орієнтуються в порах року, частинах доби.

Чарівні фарби і талановиті пальчики

Малювання

Діти ознайомлені з основними кольорами, з технікою малювання. Закріплені уявлення про лінію, форму , колір. Вміють змішувати фарби на палітрі. Ознайомлені з не традиційними техніками малювання. Малюють використовуючи дрібні та широкі горизонтальні мазки, штриховку, крапки, лінії, змішані техніки. Чуднова С., Довгаль К., Заболотня П, Бегліца П. добре освоїли техніку малювання.

Аплікація

Діти ознайомлені з технікою аплікації, матеріалами та кольорами. Вміють розрізати, згинати, розривати, приклеювати деталі, різноманітні форми з кольорового паперу, серветок, картону, працюють з природнім матеріалом (листям, пір'ям, висушеними квітами). Левита А. , Чуднова С. Стародуб Д. , Ткач О. Чоботарський О. вправно користуються ножицями, добре сформовані навички наклеювання, підбирання кольорів.

Ліплення

Діти ознайомлені з технікою ліплення, матеріалами, кольорами та формою. Закріпленні відомі навички виконання різних прийомів ліплення (скочування, розкочування, розтягування, притискання, обліплювання предметів чи готових паперових, дерев'яних форм). У роботах використовують глину, пластилін, природні матеріали ( гілки , плоди, насіння, крупу, пір'я).

Привчаємось працювати

Діти привчені до самостійності, виконують посильні доручення, приймають участь у спільній праці, дотримуються доступних елементів культури діяльності та спілкування під час праці.

Підтримується прагнення до самостійної трудової діяльності. Навички самообслуговування сформовані в достатній кількості майже у всієї групи. Діти самостійно прибирають в особистих шафах, столиках. Прибирають на місця іграшки, самостійно чергують. допомагають двірнику збирати папірці, гілочки.

Місячник безпеки у групі "Сонечко"

Група старшого дошкільного віку

З дітьми працюють:

Вихователь - Лукашевич Тетяна Артеміусівна

Помічник вихователя - Моспаненко Людмила Михайлівна

© 2016 
Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати